En riktig kalas helg!

Hallådär!

Här har vi haft en riktig kalas helg kan jag lova. Igår var vi bjudna på kalas hos Sara, Patrik och Judit då Judit fyllde ett år i onsdags och Patrik fyller år idag. Och Idag har vi varit hos min kära bror med familj och firat hans sambo Natalie som också fyller år idag! :) En riktig kalas helg som sagt! Tänkte bjuda på lite bilder från kalasen och från lite hund bus.

Först har vi 1 års barnet Judith





Min kära Sara och Judit öppnar paket!



Mitt älskade Sigge skrutt njöt av solen idag! <3



Snöbollskrig!







Gam hunden tycker att det här med snö är toppen! Man kan äta och rulla sig i de! Kallt och svalt, sommaren är överskattad! Och matte är övertygad om att Tjabo inte håller med honom.







"syskon" kärlek!



Finaste killarna! <3 (Sigge saknas dock)



Efter en lång hälg av kalas så somnade pyret i husses trygga famn! <3



Ikväll blir det en lugn kväll för oss och hundarna. Lite städning och lite kurs papper fix lär det bli för min del. Sen en filmmys med käraste på de!

Det var allt från oss för denna gången! Ha de kanonbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0