Tjabos första dopp!

Idag har svarta faran fått bada för första gången!
 
 
Nu är det äntligen lite varmare i vattnet (vill ju att han ska få en bra start) och skönare ute så vi tog oss en sväng ner till havet. Sigge fick tyvärr sitta vid sidan av och kommer få fortsätta göra de tills hans tass är helt återställd. Men han fick mysa med lill matte ist och det är inte fy skam. (Men helt nöjd var han inte! ;) ) Jag fick lite härliga bilder på buspojken, han trivdes som fisken i vattnet och hoppade till och med från bryggan! Den första av mina hundar som tycker om de! Inte ens min vattenapportör ( labradoren Zack) tycker om vatten och absolut inte att hoppa från brygger. Han kan förmå sig att gå i och simma efter en pinne eller om han tycker matte simmar för långt ut men inte mer en så! :)
 
Vissa av bilderna är ruggigt oskarpa men jag tyckte om dom endå så dom får endå vara med! Titta och njut! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åååå HOPP!
 
 
Efter simm turen vart vi tvungna att få upp värmen och skaka av oss lite överflödigt vatten så vi körde lite inkallning! Här är det inkallning i full kareta som gäller! ;)
 
 
 
 
Hoppas att ni såg något ni tyckte om! Det gjorde i alla fall jag!

Kommentarer
Postat av: LIFE

gu va ful han var på den näst sista bilden.. men på alla andra var han söta :)

2012-07-21 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0