Kurs start!

Hej hej!
 
Länge sen som vanligt, jag måste bli bättre på detta! Det är mycket som händer nu, Sigge har börjat få tillbacka klon och är ips helt återställd, Tjabo är som vanligt väldigt lätt i gasen.
 
Vi håller just nu på att flytta in till Umeå så vi har haft lite fullt upp men i sinom tid så ska vi väl få ordning på kaouset där hemma. Sigge och Tjabo värkar trivas, många snälla barn finns det att pussa på. 
 
Ikväll ska jag och Tjabo gå på första träffen på en freestyle grundkurs vi ska gå! Ska bli riktigt kul, och spännande att se om vi kan lära oss något! ;) Det känns som om vi behöver det båda två, på senaste har det varit väldigt svårt att strukturera upp träningen. Både men en skadad Sigge och med flytt i huvet. Men nu äre bara att sträcka på sig och jobba hårt! De kommer vara väldigt nyttigt för våran relation, och för såklart för Tjabos egen del att hitta sig själv. Men vi får se hur det går.
 
Här är en av dom underbart vackra bilderna Christoffer tog på Sigge!
 
 
 
Mvh Tove p.s Jag ska bättra mig! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0