Bättre sent en aldrig!

Glad påsk allihopa!

Våran lilla familj tog under påsken vårt pick och pack och drog till Finnäs, utanför Norsjö, där Kaspers familj har stuga. Hundarna stortrivs där! Att få springa obehindrat på isen och i skogen är något som har uppskattats oerhört av båda pojkarna! Det är alltid lika trevlig att fara dit, en riktigt lugn och harmonisk plats där man värkligen kan slappna av! Men med så bra väder som vi hade var det svårt att ta sig tid till så mycket annat en att njuta, så plugget vart lite lidande men det får jag ta igen nu istället. Men men, jag hade tänkt bjuda på lite bilder från våran härliga minisemester! Hoppas ni haft det minst lika bra!


Mina fina pojkar tar en liten lur efter mycket bus!






Ute på en härlig morgon promenad i skogen!











Världens finatse! <3









Tjabo spårar efter ekorre!







Min posare! Alltid lika kul att ha men kameran med denna kille! Han är fotogenisk!















Jag och hjäratat på en skotertur!



<3



Det var allt för den här gången! Nu måste jag väcka upp hundarna så att dom hinner pinka av sig innan jag själv ska gå och lägga mig (läs plugga kemi), det är en dag av jobb imorgon!

Ha det bra tills nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sjuuuukt snygga bilder på Sigge!

2012-04-10 @ 22:17:41
URL: http://aandeersson.blogspot.com
Postat av: Tove

Tack Sandra! :D Han är väldans stilig! ;)

2012-04-11 @ 11:53:30
URL: http://fullkareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0